- 50 zł
Składka Rady Rodziców wynosi 50 zł,
Harmonogram i tematyka spotkań z rodzicami
Szkoły Podstawowej im. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH w MIAŁACH
W roku szkolnym 2024/2025
Data |
Forma |
Tematyka |
18.09.2024r. ok. godz. 1600 Szkoła Podstawowa
07.09.2024 r. od godz. 1600
Oddział przedszkolny
|
Spotkanie z wychowawcą
Spotkanie z nauczycielami stacjonarnie, online lub telefonicznie.
|
Przedstawienie: - kalendarza roku szkolnego, dni wolnych od zajęć dydaktycznych; - oferty zajęć dodatkowych prowadzonych w placówce i zajęć wyrównawczych, - statut, procedury bezpieczeństwa, standardy ochrony małoletnich i program profilaktyczno – wychowawczego, - procedury usprawiedliwiania nieobecności ucznia; - kwota ubezpieczenia dzieci i uczniów, - sprawy klasowe bieżące - problemy wychowawcze.
Przedstawienie: - kalendarza roku szkolnego, dni wolnych od zajęć dydaktycznych; - oferty zajęć dodatkowych prowadzonych w placówce, zajęć projektowych, - zapoznanie z realizacją projektów edukacyjnych, - kwota ubezpieczenia dzieci - sprawy bieżące - problemy wychowawcze. |
20.11.2024 r. ok godz. 1600
Szkoła Podstawowa
|
Spotkanie z wychowawcą i konsultacje z nauczycielami przedmiotów |
Informacje o osiągnięciach edukacyjnych uczniów i trudnościach w nauce. Przedstawienie cząstkowych ocen uczniów. Omówienie sytuacji zespołu klasowego. Sprawy bieżące klasy Omówienie wycieczek i wyjazdów klasowych i szkolnych Indywidualne rozmowy z rodzicami.
|
21.11.2024 r. Oddział przedszkolny |
Spotkanie z nauczycielami |
Przekazanie informacji o wstępnej diagnozie i obserwacjach dzieci. Sprawy bieżące Problemy wychowawcze Omówienie wycieczek i wyjazdów Ustalenie formuły spotkania świątecznego
|
18.12.2024r. ok godz. 1600
Szkoła Podstawowa
|
Konsultacje z wychowawcą, nauczycielami |
Omówienie bieżącej sytuacji edukacyjnej i wychowawczej uczniów Termin wystawiania ocen śródrocznych (17.01.2025) oraz ocen przewidywanych (10.01.2025) Powiadomienia o zagrożeniach oceną niedostateczną z zajęć edukacyjnych - informacja w dzienniku elektronicznym. Powiadomienia o zagrożeniach oceną naganną z zachowania. Rozmowy indywidualne. |
05.02.2025 r. ok godz. 1600
Szkoła Podstawowa Oddział przedszkolny
|
Spotkanie z wychowawcą i konsultacje z nauczycielami przedmiotów. |
Podsumowanie pierwszego semestru roku szkolnego 2024/2025 Omówienie karty oceny opisowej za pierwsze półrocze - klasy I- III. Przedstawienie klasyfikacji śródrocznej. Przedstawienie informacji o dzieciach przedszkolnych rodzicom.
|
21.03.2025 godz. 1600
|
Spotkanie z dyrektorem oraz wychowawcą klasy I stacjonarnie w roku szkolnym 2024/2025
|
Spotkanie z rodzicami uczniów rozpoczynających naukę 1.09.2025 r.: - prezentacja bazy dydaktycznej szkoły oraz przedstawienie nauczycieli; - informacje o programie nauczania, podręcznikach, wyprawce pierwszoklasisty. |
26.03.2025 r. od godz. 1600
Szkoła Podstawowa
|
Spotkanie z wychowawcą i konsultacje z nauczycielami przedmiotów stacjonarnie online lub telefonicznie. |
Informacje o osiągnięciach edukacyjnych uczniów i trudnościach w nauce. Przedstawienie cząstkowych ocen uczniów. Omówienie sytuacji zespołu klasowego. Indywidualne rozmowy z rodzicami. Dla rodziców kl. VIII informacja o egzaminie zewnętrznym.
|
26.04.2025r. Odział przedszkolny |
Spotkanie z wychowawcą i nauczycielami
|
Przekazanie diagnozy gotowości szkolnej. |
21.05.2025 r. godz. 1600
Szkoła Podstawowa
|
Spotkanie z wychowawcą i konsultacje z nauczycielami przedmiotów stacjonarnie, online lub telefonicznie |
Powiadomienia o zagrożeniach oceną niedostateczną z zajęć edukacyjnych – informacja w dzienniku elektronicznym. Powiadomienia o zagrożeniach oceną naganną z zachowania. Omówienie problemów wychowawczych i postępów edukacyjnych. Rozmowy indywidualne z rodzicami i nauczycielami.
|
Uwaga!
Terminy zebrań i spotkań mogą ulec zmianie – o każdej zmianie terminu zostaną Państwo poinformowani przez wychowawców.
Ze względów organizacyjnych godziny zebrań podane są orientacyjnie, każdorazowo o dokładnej godzinie zebrania w danej klasie lub oddziale informował z wyprzedzeniem będzie wychowawca klasy.
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Powstańców Wielkopolskich w Miałach - Joanna Ignaszak przyjmuje interesantów w:
poniedziałek 09:00 – 11:00
piątek 8:00 – 10:00
oraz w innych terminach po wcześniejszym ustaleniu.
Nadzór pedagogiczny nad Szkołą Podstawową im. Powstańców Wielkopolskich w Miałach sprawuje Kuratorium Oświaty w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Pile.
Organem prowadzącym szkołę jest Gmina Wieleń.
W razie potrzeby indywidualnego kontaktu z nauczycielem prosimy o informację bezpośrednio do nauczyciela za pomocą dziennika elektronicznego w celu ustalenia dogodnego terminu.
DYŻURY NAUCZYCIELI:
Iwona Bajran - czwartek 09:40 - 10:40
Katarzyna Łukaszewicz - czwartek 12:30 - 13:30
Monika Kornacka - piątek 13:25 - 14:25
Arkadiusz Słabig - piątek 14:20 - 14:50
Anna Paniączyk - czwartek 13:35 - 14:35
Jolanta Ściegienna - poniedziałek 09:40 - 10:40
Agnieszka Król - wtorek 12:30 - 13:30
Barbara Tomczak - czwartek 10:40 - 11:40
Korpys Grazyna - środa, czwartek 14.30 - 15.00
Marzena Piechowiak - poniedziałek 14:20 - 15:20
Monika Krystek - wtorek 7:40 - 7:55
Michalina Stankiewicz - czwartek 10:30 - 10:45